Αναγνώστες

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

summer love... frezyderm

Αγάπη καλοκαιρινή κορίτσια... ήρθε και είναι από την frezyderm!!!!



ο λόγος για το sun screen velvet second skin technology colour spf 50. Έπαιζε παντού ... σε blog ομορφιάς, σε youtube... παντού... από πέρσι... και εγώ δεν το έχω πάρει ακόμα?!?!?!?!
Ε ΠΟΤΕ....

και τελικά το πήρα από το φαρμακείο της περιοχής μου στα 25 ευρώ και μετάνιωσα γιατί στα online φαρμακεία έχει πολύ λιγότερο... αλλά... μόλις το άνοιξα και το χρησιμοποίησα τα ξέχασα όλα... κορίτσια... ένα μικρό θαύμα... να εδώ...στα χέρια μου!!!




γυρνάμε την αντλία ώστε να πέσει συγκεκριμένη ποσότητα προϊόντος  κάθε φορά, (η αντλία μου φαίνεται πολύ ψεύτικη, κάπως σαν να είναι λασκαρισμένη) κατά τα άλλα η υπόλοιπη συσκευασία είναι α ρ ι σ τ η....

βγαίνει σε ένα χρώμα και είναι αρκετά σκούρο αλλά μη σε νοιάζει, εγώ που είμαι λευκή, κατά ένα περίεργο τρόπο ήρθε και έκατσε στην επιδερμίδα μου σαν απλά να μ' έχει πιάσει λίγο ο ήλιος...



με φλας / χωρίς φλας

 κάλυψη μέτρια αλλά αφήνει μια μεταξένια επιδερμίδα, το προϊόν κάθετε μέσα στις λεπτές γραμμές και τις γεμίζει!!!! ΝΑΙ ΤΙΣ ΓΕΜΙΖΕΙ !!!!!!  απόλυτα ματ όψη που διαρκεί τουλάχιστον 6-8 ώρες. Αν θέλεις και παραπάνω κάλυψη ή θα βάλεις τοπικά κάποιο καλυπτικό (concealer) ή κανονικά θα προχωρήσεις στο make up σου.

Μην το βάλεις στην περιοχή των ματιών, είναι αντηλιακό κατά βάση και όπως όλα τα αντηλιακά αποφεύγουμε να μπουν στα μάτια.




Μετά από ένα τέταρτο περίπου που θα αρχίσεις να ιδρώνεις ή να κάνεις τις βουτιές σου :) το  velvet second skin technology colour δε θα σε εγκαταλείψει! Σαν να υπάρχει ένα διάφανο (ματ, στο ξαναλέω) φιλμ το οποίο κρατάει το προϊόν στη θέση του και εσένα ασφαλή! Καλό είναι να το ανανεώνεις σε αυτές τις περιπτώσεις περίπου στο 3ωρο!






και για σένα που αναρωτιέσαι τι συστατικά να περιέχει....ορίστε....












αλήθεια το έχετε κορίτσια;;;; είστε τόσο ενθουσιασμένες όσο εγώ;;;;;;



*yours Angel...*

7 σχόλια:

  1. Έχω το άλλο που είναι χωρίς χρώμα και το λατρεύωωωωωω όπως και η μισές Ελληνίδες!!!! όταν μου τελειώσει η ΒΒ που έχω σίγουρα θα το πάρω!!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω παρα πολλες bb cream αλλα δεν γινοταν να μην δεν την παρω.... :P :***

      Διαγραφή
  2. Πόσο θέλω να το πάρω αυτό το αντηλιακό αλλά έχω άλλα δυο στην άκρ που πρέπει να τελειώσω οπότε μάλλον θα μεταφερθεί στη wishlist για το επόμενο καλοκαίρι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρε.. να.. και γω εχω αντιηλιακα στην ακρη... αλλα πες μου εσυ πως μπορω να αντισταθω σε τετοιο πειρασμο!!! :PPPP :*******

      Διαγραφή