Αναγνώστες

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Rubens Avgers!!!

Για όσες αγαπούν τα φυσικά, ποιοτικά προϊόντα, ευκαιρία να μιλήσουμε για μία εταιρεία που εγώ προσωπικά δεν είχα δοκιμάσει ποτέ κάποιο προϊόν της!!
Αναφέρομαι στην Rubens Cosmetics, μία εταιρεία που ξεκίνησε από την αγαπημένη μας Θεσσαλονίκη *ναι είναι Ελληνική εταιρεία :-)* !! Δημιουργός ο κ. Σπήλιος Αυγερινός με μοναδικό του κίνητρο να φτιάξει προϊόντα ομορφιάς με υψηλή ποιότητα και σε οικονομική και προσιτή τιμή για όλες τις γυναίκες!! Μετά από 83 περίπου χρόνια παρουσίας της εταιρείας πιστεύω ότι τα κατάφερε πολύ καλά, δεν συμφωνείτε??
Συγκεκριμένα η εταιρεία εξειδικεύεται σε προϊόντα προσώπου με τα καλλυντικά Rubens Avgers και Renata καθώς επίσης τελευταία η εταιρεία λάνσαρε και την σειρά eco.kid με προϊόντα οργανικά ειδικά για τα μικρά παιδάκια!!!!
Εμείς δοκιμάσαμε την κρέμα - πούδρα και την κρέμα ημέρας πικραμύγδαλου!!!


Ας τις πάρουμε μία μία!
Η κρέμα πούδρα είναι ουσιαστικά ένα προϊόν με τέσσερις ιδιότητες, ουσιαστικά είναι μία κρέμα ημέρας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν make up! Προστατεύει από τον ήλιο, τον αέρα, το κρύο και θρέφει την επιδερμίδα!
Η δική μου άποψη λοιπόν μετά από αρκετές εφαρμογές είναι ότι η συγκεκριμένη κρέμα έχει ένα διακριτικό αλλά ταυτόχρονα πολύ όμορφο και ιδιαίτερο άρωμα, που μπορώ να πω ότι δεν έχω συναντήσει σε κάποια άλλη κρέμα από όσες έχω χρησιμοποιήσει ως τώρα! Έχει λεπτή υφή αλλά λόγω ότι εγώ έχω αρκετό λιπαρό δέρμα δεν έστρωσε στην δική μου επιδερμίδα τόσο καλά!! Από θέμα καλυπτικότητας -γιατί όπως σας είπα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν make up - ήταν αρκετά καλή!! Μου άρεσε πολύ η συσκευασία, το άρωμα όπως ανέφερα *θυμίζει ταλκ ή μου φαίνεται?* και στα συν ότι δεν περιέχει paraben!! Έχω εμμονή με αυτό και πλέον ελέγχω ότι αγοράζω να μην περιέχει paraben! Η κρέμα είναι στα 30ml και κοστίζει 6€. Σας δείχνω στην επόμενη φωτό πως είναι η κρεμούλα και πως γράφει στο χέρι μου και όπως θα δείτε θυμίζει περισσότερο make up!! Και πολλοί την έχουν θεωρήσει σαν την ελληνική bb!!


Η δεύτερη κρέμα που δοκίμασα ήταν η κρέμα ημέρας πικραμύγδαλου, με 24ωρη ενυδάτωση όπως αναφέρει η συσκευασία και εμπλουτισμένη με έλαια πικραμύγδαλου και αντηλιακά φίλτρα.
Και αυτή η κρέμα λόγω της λιπαρότητας της επιδερμίδας μου δεν έστρωσε πολύ καλά!
Δεν απορροφήθηκε πολύ εύκολα και πιστεύω ότι τα λιπαρά δέρματα δεν την δέχονται σε ικανοποιητικό βαθμό σε σχέση με μικτά ή ξηρά δέρματα!
Επίσης λόγω του ότι την χρησιμοποίησα καλοκαίρι που είχα μαυρίσει αρκετά και στο πρόσωπο, δεν ενδείκνυται για σκουρόχρωμες επιδερμίδες γιατί αφήνει μια υποτυπώδη λευκότητα , ένα άσπρο πέπλο!
Θα την δοκιμάσω φυσικά και τώρα που αρχίζει και χειμωνιάζει μήπως και στρώσει καλύτερα στο πρόσωπο μου!
Τα 30 ml κάνουν 7€!! Να τονίσω εδώ ότι έχει εκπληκτική μυρωδιά και free paraben και αυτή!!




Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα μπορείτε να βρείτε στην ακόλουθη σελίδα http://www.rubenscosmetics.com/index.php στην οποία λειτουργεί και e-shop και μπορείτε να κάνετε και παραγγελίες!

Επίσης και στην σελίδα τους στο facebook https://www.facebook.com/rubenscosmetics.gr !!


Αν έχετε δοκιμάσει κάποια από τα προιόντα της εταιρείας θα θέλαμε να μοιραστείτε μαζί μας την άποψη σας!!
Θα τα πούμε σύντομα και πάλι!!!


*yours angel & nastazia...*



3 σχόλια: