Αναγνώστες

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα berry love. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα berry love. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

haul avon

Άκουγα και γω Avon .. Avon... και φθηνά και καλά προϊόντα... ε άλλο που δεν ήθελα και γω... :)))

Και να τα καλούδια μου από την Avon


http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/





απο αυτο το κραγιόν ξεκίνησαν όλα!!! Το φορούσε μια φίλη μου και μου άρεσε πολύ και κάπως έτσι αποφάσισα να παραγγείλω. Την διαδικασία μάλλον την ξέρετε. Έκανα λοιπόν την παραγγελία μου μέσω αντιπροσώπου και την παρέλαβα σχετικά γρήγορα


http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/

Το κραγιόν λέγετε carnation (μα δεν είναι τέλειο το όνομα;;;; ) και το χρώμα του είναι ένα απαλό ρόζ. Ανήκει στην ενυδατική σειρά, έχει ελάχιστο άρωμα και προσωπικά δεν με ενοχλεί. Διάρκεια μέτρια. τιμή περίπου στα 8 ευρώ


http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/


πήρα επίσης μια παλέτα η οποία μου φάνηκε να έχει πολυτελή συσκευασία. Τελικά περισσότερο πλαστική την λες, αλλά και πάλι ενα γκλαμ το έχει :P
Η δικιά μου απόχρωση είναι το berry love. Δεν έχει τρομερή διάρκεια μόνη της. Θέλει μια βάση από κάτω. Μου άρεσε και νομίζω οτι μπορώ να κάνω πολλά μακιγιάζ με την συγκεκριμένη 

και ξεφυλλίζοντας την e-μπροσούρα έπεσα σε κάτι νέο. Μια νέα σειρά κραγιόν 6 σε 1
ενυδάτωση, καλυπτικό χρώμα, γεμάτη εμφάνιση, spf 15, αντιοξειδωτική προστασία, συνεχίζει να κάνει δράση όταν το αφειρείς... με κολλαγόνο, βιταμίνες C και Ε και ΑΗΑ

οκ.. θέλω να το δοκιμάσω.... ναι αλλά αν δε μου αρέσει;;;;
έτσι λοιπόν πήρα δειγματάκια προς 0,20 λεπτά το ένα


http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/



δεν διέκρινα κάποιο άρωμα (ίσως γιατι είναι δείγμα), έχει όντως γεμάτο χρώμα και πολύ καλή απόδοση! μου άρεσαν όλα τα χρώματα που πήρα! Η διάρκεια τους είναι σχετικά μικρή.



αυτά ήταν .....

ελπίζω να σας άρεσαν...

έχει κάποια απο εσάς κάποιο απο τα παραπάνω; ευχαριστημένη;



*yours Angel...*