Αναγνώστες

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

new MAC obsession


Γεια σας, γεια σας!!!!
Είπαμε το 2016 να μη σε κουράζουμε με μεγάλα post, αλλα σε 5 γραμμές να σου λέμε όλη την ουσία του προϊόντος.
Σήμερα θα σου πω τον νέο μου εθισμό απο MAC cosmetics.

Πρόκειται για το fluidline brow gelcreme & accentuate sculpt

fluidline brow gelcreme
Αδιάβροχο προϊόν για τον σχηματισμό φρυδιών. Μου άρεσε πολύ. Κρατάει και φιξάρει τα φρύδια. Σίγουρα κρατάει πιο πολύ απο το μολύβι. Πρόσεξε να κλείνεις πολύ καλά το βαζάκι για να μη σου ξεραθεί το προϊόν.(3gr)

accentuate sculpt
Αν ανήκεις στην κατηγορία που ναι μεν θες γυαλάδα και "κοψίματα" αλλά μην φαίνεται πάνε πάρε το συγκεκριμένο. Πολύ γλυκό καφέ, ματ και με διάρκεια. Το highlighter δίνει καθαρα και μόνο φώς. Εχει ένα πολύ ελαφρύ shimmer. Υπέροχο!


και αν δε θυμάσαι τις ελάχιστες τριχούλες στα φρύδια μου... τσέκαρε εδώ


xxXxXx
*yours Angel..* 

4 σχόλια:

  1. Φοβερό αποτέλεσμα!περιέχει κ πινελάκι;πόσο σου κόστισε;η εφαρμογή είναι ευκολη;θα το καταφέρω τόσο καλό αποτέλεσμα μόνη μου;δεν εχω χρησιμοποιήσει gel ξανά,μονο μολυβι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ! Ναι το αποτελεσμα μου αρεσε κ μενα!!! οχι δεν εχει πινελάκι. χρησιμοποιώ το πινελακι που φαίνεται στο παλιότερο ποστ (εχω to link).
      Φυσικα και θα τα καταφερεις!!! καταρχην οταν θα πας στα mac να το δοκιμασεις. να προσπαθήσεις να το βαλεις και μονη σου! και μην ξεχάσεις με ενα βουρτσάκι να αφαιρείς την περιττή ποσότητα για πιο φυσικό αποτελεσμα.
      Η τιμή του είναι στα 18,5.
      :************

      Διαγραφή