Αναγνώστες

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

#empties by angel

Και να λοιπόν, τα empties που μας ζητάτε εδώ και πολύ καιρό..... Μαζεύτηκαν και σας τα δείχνω έχοντας πλέον μια ολοκληρωμένη εικόνα των προϊόντων που χρησιμοποίησα.

ξεκινάμε;;;








αποσμητικό dove με άρωμα αγγουριού! Γενικά έχει καλή διάρκεια και το άρωμα μου άρεσε. Το μόνο που θα με κάνει να μην το αγοράσω ξανά είναι το αλουμίνιο που περιέχει στα συστατικά του. Και αν δεν γνωρίζεις για το αλουμίνιο, είναι ένα συστατικό που ναι μεν χρησιμοποιείται ευρέως στα αποσμητικά απο την άλλη όμως είναι και υποψήφιο για καρκίνο του μαστού.



--------



γαλάκτωμα για ντεμακιγιάζ απο την εταιρεία darphin. Αν θα το ξανά αγόραζα θα ήταν μόνο για την μυρωδιά του! οκ, αφαιρεί το μακιγιάζ χωρίς μεγάλη προσπάθεια αλλα στον δικό μου τύπο επιδερμίδας δεν έκατσε καλά. Μου άφηνε λιπαρότητα, "φούντωνε" κάποια σπυράκια που είχα. Δεν νομίζω να το αγοράσω ξανά. 



--------


κρέμα ματιών απο την εταιρεία frezyderm. Είναι μια αγαπημένη εταιρεία η frezyderm. Είναι μια καλή κρέμα ματιών αλλα μην περιμένεις και θαύματα! Δεν απαλύνει τις λεπτές γραμμές, με τα πρηξίματα και του μαύρους κύκλους έτσι και έτσι. Γενικά δεν είχα σκοπο να την αγοράσω, μιας και την είχα και στο παρελθόν χωρίς να έχω την απόλυτη ικανοποίηση. Ηταν σε προσφορά και έτσι την πήρα.



--------


panthenol extra κρέμα ημέρας. Πολύ λιπαρή για εμένα άλλα με ενυδάτωσε πολύ.  Την χρησιμοποίησα το καλοκαίρι που το δέρμα δεν είναι τόσο ξηρό και ίσως γι'αυτό να με λίπαινε τόσο. Σίγουρα θα της δώσω και μια δεύτερη ευκαιρία με διαφορετικές συνθήκες κλιματολογικές :pp



--------


apivita κρεμώδης αφρός καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια με ελιά και λεβάντα. Πραγματικά με κίνησε η περιέργεια απο άλλες bloggers να το αγοράσω. Δεν μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!!!
Καθόλου!!!! Καταρχήν μου μύριζε πολύ έντονα σε σημείο που έλεγα στον εαυτό μου να κάνει υπομονή και που θα πάει θα τελειώσει το προϊόν! Κατα δεύτερον σε καμία περίπτωση δεν αφέρεσε το μακιγιαζ μου! Κατα τρίτον φυσικά και έτσουζε τρελά στα μάτια! ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ. 



--------


και επειδή μέχρι τώρα σε κανένα απο τα παραπάνω δεν διάβασες θετικά σχόλια... να ορίστε...
fresh line body lotion. Αν δεν έχεις δοκιμάσει ακόμη λοσιόν σώματος απο την fresh line τρέξε και αγόρασε!!!!! Απίστευτη διάρκεια μυρωδιάς, τέλεια ενυδάτωση με πολύ μικρή ποσότητα! Πραγματικά αξίζουν τα λεφτά τους!!!!

φιλική συμβουλή: μην αγοράσεις απο τα "χύμα". Δεν είναι τόσο καλά.



--------


moroccanoil η αλλιώς το λάδι που ήρθε για να μείνει! Κάνει τα μαλλιά μου μεταξένια και δεν φριζάρουν! Είναι η δεύτερη συσκευασία που αγοράζω και τα μαλλιά δείχνουν οτι το χρειάζονται και ότι δεν το έχουν "βαρεθεί". 



--------


μάσκαρα YSL Shocking. Πολύ καλή μάσκαρα. Με το που τελείωσε πήρα πάλι την ίδια! Δείνει πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Με τον όγκο και την καμπυλότητα που αρέσει. Δουλεύεται πολύ εύκολα για ένα πιο ελαφρύ μακιγιάζ και φυσικό, αλλα και για ένα πιο έντονο!



--------


τέλος η κρέμα ματιών απο την εταιρεία lavera. Όχι. Δεν μου άρεσε. Παρόλο που λατρεύω τα φυτικά καλλυντικα ... δεν... Ένιωθα σαν να μην φορούσα κρέμα. Και με εκνεύρισε τόσο πολύ το γεγονός που για να τελειώσει την χρησιμοποίησα και σαν κρέμα χεριών... no comments





αυτά ήταν τα empties μου, προς το παρόν.

Συμφωνούμε σε κάποιο;



*yours Angel...*

6 σχόλια:

  1. επιτέλους και μια άλλη άποψη για τον αφρο καθαρισμού της apivita είχα βαρεθεί να ακούω ποσο τέλειος είναι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) ναι Nina μου! δεν μου άρεσε καθόλου! Πραγματικά μετάνιωσα!

      Διαγραφή
  2. Αγαπώ eye balm!!! <3
    Και συμφωνώ για τον αφρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)))) τελικά δεν είμαι η μόνη που δεν της άρεσε ο αφρος της apivita!!!! Δέσποινα Μ :*******

      Διαγραφή