Αναγνώστες

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

haul organic brands

Τον τελευταίο χρόνο η εμμονή μου και η αναζήτηση φυτικών καλλυντικών έχει γίνει όλο και πιο έντονη! Έπεσα σε μια διαφήμιση της εταιρείας organic brand και είπα να δοκιμάσω κάποια προϊόντα. Επέλεξα από τις πιο οικονομικές σειρές που είχε. Το δέμα μου ήρθε την επόμενη μέρα και η εξυπηρέτηση ήταν άψογη όταν ζήτησα την άδειά τους για να γράψω τις εντυπώσεις μου για την αγορά!!!! 

το κουτί ήρθε πολύ προσεκτικά συσκευασμένο





http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/


παρήγγειλα λοιπόν τα παρακάτω


http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/

δυο αποσμητικά lavera νυχτολουλουδο και jojoba (τιμή: 5,80) το ενα και το δεύτερο λουίζα και λάιμ (τιμή: 6,60). Επωφελήθηκα μιας έκπτωσης που είχαν στα συγκεκριμένα. Να σας ενημερώσω οτι τα συγκεκριμένα δεν έχουν πολύ διάρκεια και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό μιας και δεν περιέχουν αλουμίνιο και όλα τα βλαβερά "πράγματα" που δεν πρέπει να έρχονται σε επαφή με το δέρμα μας. Το αποσμητικό με το νυχτολουλουδο έχει μια ανάλαφρη πουδρένια μυρωδιά! Το άλλο με τη λουίζα και το λάιμ απλά δεν το αντέχω!!! μου βρωμάει άπειρα!!!! Δυστυχώς δεν δέχονται επιστροφές. Έκανα βλακεία.. έπρεπε πρώτα να τα μυρίσω!  :((((

κρέμα ματιών αντιρυτιδική και συσφικτική (τιμή: 12,75ε/15ml). Υπήρχε και στην κρέμα ματιών έκπτωση. Την χρησιμοποιώ πολύ μικρό χρονικό διάστημα αλλά σίγουρα φαίνεται πολύ καλύτερη από την προηγούμενη που είχα (εδώ)




σκιά ματιών της εταιρείας Avril Organic. Επέλεξα την Certifié bio "Or Vénitien" (τιμή: 8,90/). Είναι χρυσή με ιριδισμούς έλεγε, εμένα μου βγαίνει ένα σκούρο χρυσό.... Την φοράω και με primer αλλά και μόνη της. έχει διάρκεια και δεν σπάει γρήγορα. 



http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/


μάσκαρα και πάλι από την lavera γιατί την είχαν σε προσφορά και αυτή.... (τιμή: 9,37ε/ 13ml) Μην φανταστείς οτι δίνει κανένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. είναι μια μάσκαρα που έγω την κατέταξα στις πρωινές! Δηλαδή το αποτέλεσμα δεν είναι έντονο. Είναι όμως μια πολύ καλή μάσκαρα γιατί δεν κολλάει τις βλεφαρίδες, στεγνώνει πολύ πολύ γρήγορα και διατηρεί μαλακές τις βλεφαρίδες!!!


http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/



 τέλος ένα κραγιόν απο lavera (τιμή: 8,40ε/ 4,5 gr) το χρώμα rosewood dream 12. Είναι κατα βάση τριανταφυλλί αλλα έχει ιριδισμούς μέσα. Καλή διάρκεια ιδίως για εναν άνθρωπο σαν και μένα που γλύφω συνεχώς το χείλη μου, ενυδατικό, η μυρωδιά του ναι μεν υπάρχει αλλά ευτυχώς φεύγει γρήγορα

http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/



αυτές οι αγορές μου απο τα organic brand. 

εσύ έχεις κάτι σε φυτικό καλλυντικό; εντυπώσεις;;;;;




*yours angel....*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου