Αναγνώστες

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

σαν μια Femme Fatale

Η εταιρεία femme fatale που εδρεύει στην Αθήνα και έχει προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου- σώματος, μανικιούρ αλλά και αποτρίχωσης , τόσο για επαγγελματίες και σπουδαστές, όσο και για μη επαγγελματίες -που τους αρέσει να περιποιούνται τον εαυτό τους σαν επαγγελματίες-!!!,  μας πρόσφερε κάποια προϊόντα για δοκιμή.


angels & nastazias beautyst



Πλυθήκαμε με το σαπούνι καθαρισμού, ενυδατωθήκαμε με την 24ωρη κρέμα και δε σταματήσαμε εκεί... ενυδατώσαμε και ένα πολύ παραμελημένο, ταλαιπωρημένο σημείο! Την τρίχα των μαλλιών!


Kueshi Gel Καθαρισμού - Όλοι οι Τύποι Δέρματος 200ml : πολύ διακριτικό άρωμα, συσκευασία με δοσομετρητή. Κάνει ελαφρύ αφρό.  Μετά από αρκετή χρήση νομίζω ότι μειώθηκε η λιπαρότητα στο σημείο T. Γενικότερα ένα πολύ καλό καθαριστικό που έχει μπει στη λίστα των αγαπημένων προϊόντων (τιμή: 10€)

Kueshi Κρέμα-Gel για Λιπαρά Δέρματα 50ml: κορίτσια... η κρέμα για λιπαρές επιδερμίδες είναι τέλεια!!!! Έχει ελαφριά υφή, απορροφάτε άμεσα και πάνω από όλα χωρίς ίχνος λιπαρότητας! Προσοχή είναι μόνο για λιπαρές επιδερμίδες. Εγώ που έχω μικτή δεν μου έκατσε καλά σε αντίθεση με την Αναστασία που έχει λιπαρή επιδερμίδα και της έκατσε τέλεια!!! Το μόνο ίσως αρνητικό να είναι η μυρωδιά της. Μυρίζει σαν οινόπνευμα! Βέβαια για κάποιες αυτό δεν είναι και αρνητικό :p (τιμή: 23,5€)

angels & nastazias beautyst

LINECURE Deep Repair Mask (Βαθιάς Αναδόμησης) 500ml: μοσχομυριστή μάσκα για ταλαιπωρημένα μαλλιά. Ενυδάτωσε τα μαλλιά, τα έκανε ευκολοχτένιστα και κάτι πολύ σημαντικό την έχουμε και την χρησιμοποιούμε εδώ και ένα μήνα περίπου, και δεν έχει φτάσει ούτε στο μισό !!  Είναι καταπληκτική και πραγματικά αξίζει για τα λεφτά της και για τη δουλειά που κάνει!!!! (τιμή: 11,50)

LINECURE Silk Serum (Ορός με μετάξι) 50ml: άλλο ένα υπέροχο προϊόν !! Λίγες σταγόνες μόνο αρκούν για να απαλύνουν και να ξεμπερδέψουν τα μαλλάκια μας, τα ανακατωμένα! Το χρησιμοποιήσαμε και σε στεγνό μαλλί κάτω στις ακρούλες χωρίς να βαρύνει και να λιπαίνει την τρίχα καθώς και σε νωπό πριν το styling! Και στις δυο περιπτώσεις το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο εξαιρετικό! (τιμή: 10€)

angels & nastazias beautyst



Πριν κλείσουμε αυτό το post πρέπει να τονίσουμε ότι τα προϊόντα που σας αναφέραμε πιο πάνω είναι paraben free και πολύ σημαντικό εξίσου δεν δοκιμάζονται σε ζώα!!!!!


Κατά τη γνώμη μας, το femme fatale αξίζει να το επισκεφτείτε. Περιμένουμε τις δικές σας απόψεις αν έχετε δοκιμάσει κάποια προϊόντα...



*yours angel's & nastazia's ...*




4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα είμαι η Μάρω και είμαι νέο μέλος στο blog σας!Νομίζω ότι πρέπει να δοκιμάσω την Kueshi Κρέμα-Gel για Λιπαρά Δέρματα μιας και έχω πολύ λιπαρό δέρμα!Πολύ ωραία ανάρτηση!

    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γειά σου μάρω!!! η κρέμα πραγματικά είναι πολύ καλή!!! εγώ την έχω λατρέψει γιατί έχω λιπαρό δέρμα και έχει στρώσει εκπληκτικά στο δέρμα μου!! περιμένω εντυπώσεις αν την δοκιμάσεις!!!αναστασία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. thelo na dokimaso poly ta proionta gia ta mallia!!pou apo oti vlepo einai k se logikes times!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι πολύ καλά πραγματικά και πιστεύω θα τα ευχαριστηθείς!! αν θελήσεις όταν τα χρησιμοποιήσεις πες μας την γνώμη σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή