Αναγνώστες

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

phyto & lierac

Μια ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε στο σπιτι τις προάλλες! η εταιρεία phyto & lierac μας έστειλαν 2 υπερτελεια νεσεσερ γεματα με καλουδια!!!
Η εταιρεία phyto έχει δεσμευτει για το σεβασμο προς την φυση, τα ανακυκλώσιμα υλικα, για τα ασφαλή προϊόντα της και πανω απο ολα οτι δεν κανουν δοκιμές των προϊόντων τους πανω σε ζωα!!!

Ολοκληρωμένες σειρές προιοντων και λύσεις για συγκεκριμένα προβλήματα στο τριχωτό της κεφαλής και όχι μονο!
Η phyto λοιπον εχει τα παντα! βαφές, σαμπουαν, λαδακια, αμπουλες, λακ.... τα παντα για τα μαλλια.

Εμεις λοιπόν δοκιμάσαμε την μαλακτική κρέμα phytobaume hydratation! ενυδάτωσε αμέσως την τρίχα, ξέμπλεξε αμέσως τα μαλλια και άφησε ενα διακριτικό άρωμα.
Secret de nuit . Το συγκεκριμένο λαδάκι δεν ήταν μέσα στα δείγματα αλλα έχω προσωπική άποψη! Το έχω λατρέψει!!!! Το απλώνω τα βράδυ στις άκρες της τρίχας και το πρωι τα μαλλιά μου είναι τοσο απαλα και λαμπερά και μοσχομυρίζουν!!! Επίσης δεν τα λαδώνει! 

Ωρα της lierac γιατι η ομορφιά είναι τεχνική.

Η εταιρεία lierac  έχει δημιουργηθεί το 1975. Προσφέρει ισορροπία ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα και την ευεξία των προϊόντων .
Αν και λίγο "παρεξηγημένη" η lierac οτι τα προϊόντα της απευθύνονται σε ηλικίες 30+ . Προσωπικά την χρησιμοποιώ απο τα 20 μου, την πιο ενυδατική σειρά με πολύ καλές εντυπώσεις! 

Δοκιμάσαμε το demaquillant douceur . Μας άρεσε παρα ΠΑΡΑ παρα πολυ!!! καταρχήν έβγαλε το μακιγιαζ, δεν άφησε ξηρό το δέρμα γιατι δεν περιέχει αλκοολ και σε μένα που έχω περίεργη επιδερμίδα δεν είχα καμία ερυθρότητα ούτε "τραβήγματα"!!! Ιδανικότατο σε όσους έχουν ευαίσθητη επιδερμίδα!!!
Huile sensorielle & gel douche sensoriel . Ένα αφρόλουτρο σε μορφή ζελ το οποίο μυρίζει όμορφα και δεν περιέχει σαπούνι! Το λαδάκι τώρα είναι για πρόσωπο - σώμα και μαλλια! Το χρησιμοποίησα στα μαλλια αλλα νομίζω οτι μου τα λάδωσε πιο γρήγορα! Στο σώμα όμως... σε συνδυασμό με το αφρόλουτρο... κάτσε καλα!   :PPPPP     Διακριτικό άρωμα που λές και έβγαινε απο την επιδερμίδα μου όλη μέρα! Δοκιμάστε των συνδυασμό όσοι δέ θέλετε να φοράτε αρώματα το καλοκαίρι!
hydra body scrub. Δεν κάνει έντονη απολέπιση αλλα... δεν ξέρω πραγματικά πως να σας το μεταφέρω... ενιωθα καλά το δέρμα μου! Θα το πρότεινα σε ευαίσθητες επιδερμίδες




http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/


φυσικά η εταιρείες Phyto & Lierac δεν έχουν μόνο αυτά τα προϊόντα!!! μια βόλτα απο το κοντινό σας  φαρμακείο θα ήταν η ιδανική λύση για τα κατάλληλα προϊόντα σύμφωνα με τις ανάγκες της επιδερμίδας σας και των μαλλιών σας....


                                                              *yours angel's and nastazia's...*

2 σχόλια:

  1. κορίτσια η πετσέτα εμένα μου έκανε εντύπωση! ήταν δώρο απο την lierac? μιλάμε έχει υπέροχο χρώμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ναι απο την lierac ειναι υπεροχη και οντως εχει υπεροχο χρωμα..ολα τα προιοντα της lierac που λαβαμε ειναι εκπληκτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή